Pretenzija dėl vėlavimo pristatyti krovinį
Dokumentas teikiamas vežėjui, kai krovinys nepristatomas suderintais (važtaraštyje, sutartyje ar kituose dokumentuose) terminais.
Pretenzija – būdas išspręsti dėl vėlavimo pristatyti krovinį patirtų nuostolių atlyginimo klausimą nesikreipiant į teismą, minimaliomis sąnaudomis.
Ką svarbu žinoti apie sutartį
Pretenzijos pareiškimas vėlavimo pristatyti krovinį atveju
Reikalavimų apimtis ir atlygintinų nuostolių dydžio ribojimas
Dėl delspinigių ar baudos taikymo tais atvejais, kai vežėjas vėluoja pristatyti krovinį
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.